بلدي ثاني كندا ؟؟

  • تاريخ البدء تاريخ البدء
Tribute to Canada where I lived 4 months beautiful you are happy with this beautiful country and particularly the city of Ontario this simple expression to this wonderful country Canada Retaj Forum Chat Shadi wonderfulCanada - Keep Exploring - YouTube









عذرا على كتابتي الاولى بللغه الانجليزيه وترجمه هي ..
 
تحيه لكندا التي عشت فيها ٤ اشهر جميله كنت سعيده بهذا البلد الجميل وخاصه مدينه انتاريو هذا تعبير بسيط لهذا البلد الرائع كندا من ريتاج لمنتدى شات شادي الرائع
 
0033.gif
 
الوسوم الوسوم
بلدي ثاني كندا
عودة
أعلى