ا المنسي الاعضاء 24/11/12 #1 فارقت الحياة وعلى على قيد الحياة اقول انني فارق الحياة وانا على قيد الحياة فارق الفرح والفرح في الوجود وبيني وبين الفرح بعد ومسافات وقيود فارقت الامل والامل باقي بين كل الناس وكان لي امل وجرحتني كل الناس فارقت التمنيات وكان في داخلي في الزات ولكن التمنيات قتلتني وادخلتني في حزننا وسباات فارقت الهواء والهواء في ايدينا وسمانا وانا الهواء من تنشقي منهو اطبق وعانا فارقت حريتي والحريه اصل الكرامه وولكم مني بعد موتي السلامه لهاذا فارقت الحيات ولكم اجمل الاوقات المنسي الحزين
فارقت الحياة وعلى على قيد الحياة اقول انني فارق الحياة وانا على قيد الحياة فارق الفرح والفرح في الوجود وبيني وبين الفرح بعد ومسافات وقيود فارقت الامل والامل باقي بين كل الناس وكان لي امل وجرحتني كل الناس فارقت التمنيات وكان في داخلي في الزات ولكن التمنيات قتلتني وادخلتني في حزننا وسباات فارقت الهواء والهواء في ايدينا وسمانا وانا الهواء من تنشقي منهو اطبق وعانا فارقت حريتي والحريه اصل الكرامه وولكم مني بعد موتي السلامه لهاذا فارقت الحيات ولكم اجمل الاوقات المنسي الحزين
و **وجه القمر** الاعضاء 24/11/12 #2 يجعل ايامك سعاده وهنا ولا تشوف حزن ولا الالم موضوع جميل جدااااااا جداااااا مشكور كتير حبيبي
ا المنسي الاعضاء 24/11/12 #4 اشكر مروركم العطر وكلامكم العذب لكم مني اطيب التماني والسير معا على الدرب